Szanowny Panie Marszałku!
Wysoka Izbo!
Ustosunkowując się do pytań:
1. Jakie jest Pana realne wykształcenie prawnicze?
Jeżeli mam odpowiadać zgodnie ze stanem faktycznym w kontekście rozumianym przez znaczenie tego terminu: żadne. Nie jestem bowiem jeszcze absolwentem wydziału prawa, lecz zgodnie z informacją zawartą we wniosku JKM - realnie jestem studentem wydziału prawa, a także absolwentem politologii. Jako że pytanie to dotyczy mojej realnej i osobistej sfery życia, a tutaj mamy jednak do czynienia z wirtualną formą rozrywki, pozwolę sobie na pominięcie szerszych szczegółów. Nie ukrywam oczywiście, że kilkoma z nich mogę się podzielić na gruncie ściśle prywatnym.
2. Jekie jest Pana doświadczenie w organach wymiaru sprawiedliwości w KS?
Swoją działalność w sarmackim wymiarze sprawiedliwości rozpocząłem z chwilą jego reanimacji, tj. powołaniem Sądu Książęcego (który to powstał w drodze realizacji projektu którego byłem współautorem), pełniłem wówczas funkcję asesora sprawując czynny swój udział w składach orzekających aż do chwili likwidacji Sądu Książęcego. Następnym etapem był urząd Sędziego Sądu Krajowego (tutaj również urzędowałem do chwili likwidacji tegoż Sądu) oraz Sądu Najwyższego. Poza zwykłymi obowiązkami wynikającymi z piastowania funkcji sędziowskiej - byłem wiceprzewodniczącym Sądu Najwyższego KS. Pracowałem także jako Sędzia Naczelny w Sądzie Rzeczpospolitej Sclavinii. W ramach uzupełnienia i ciekawostki dodam, że byłem swojego czasu przygotowywany do stanowiska Prokuratora Generalnego (jedna z wcześniejszych prób postawienia na nogi organów ścigania), w tym celu odbywałem aplikację u Przewodniczącego Sądu Najwyższego - Diuka Khanda, nie doczekałem się jednak końcowego egzaminu, bezpośrednią przyczyną tego faktu były wydarzenia tzw. Wandejskiego Czerwca wraz z ich konsekwencjami.
3. Jakie, Pańskim zdaniem, powinny być przesłanki stosowania środków zapobiegawczych?